راهنمای نهایی خدمات طراحی وب سایت - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

وب‌سایت معرفی خدمات برای تبلیغ کسب و کار و بدست آوردن مشتریان جدید

خرید طراحی وب سایت شخصی می‌تواند فضایی مناسب برای آموزش‌ دادن موضوعات مختلف به مخاطبان باشد. چنانچه در رشته‌هایی مانند نقاشی، آشپزی، موسیقی و… تخصصی دارید با راه‌اندازی آن با نام خود، می‌توانید مهارت‌هایتان را به دیگران نیز آموزش دهید و همچنین کسب درآمد با طراحی وب سایت هم داشته باشید.

طراحی وبسایت * طراحی وب سایت * سئو * سئو سایت * سئو تضمینی * فروشگاه اینترنتی

در پایین به عوامل اصلی در بهبود عملکرد سایت‌تان می‌پردازیم:

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید. اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب (هاست) می‌رسد. منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره شود. این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است. با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما دامنه خود را به هاست‌تان متصل کنید؛ البته شما باید اینجا را بررسی کنید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید.

تعادل نامتقارن زمانی است که تعادل بصری هر دو طرف برابر باشد ، اما ترکیب و ترتیب عناصر متفاوت باشد.

همانطو که می دانید ما نه تنها در طراحی سایت بلکه برای تمامی کارها به ابزار های کمکی نیار داریم اینجا […]

یادگیری اصول اولیه طراحی سایت، کار آن چنان دشواری نیست. تنها لازم است تا با استفاده از منابع مناسب، با مفاهیم اولیه آن آشنا شوید؛ در خدمات طراحی سایت حین آموزش دیدن، پروژه های کوچکی انجام دهید و تجربه کسب کنید.

یکی دیگر از تفاوت ها در طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه سنتی خودکار بودن همه مراحل خرید در فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه سنتی میباشد . در یک سایت فروشگاهی نمایش محصولات به مشتری ، انتخاب محصولات توسط کاربر ، اعمال تخفیف ، تسویه حساب و صدور فاکتور به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت کارمند فروشگاه انجام میگیرد منلع در حالی که در یک فروشگاه سنتی در همه مراحل از خرید تا پرداخت همواره کارمندان فروشگاه درگیر هستند.

در سایت پویا علاوه بر داشتن امکانات یک سایت ایستا، می‌توان به قابلیت ارائه خدمات مختلف نیز اشاره کرد.

فقط در چند ثانیه  تنها یک تصویر می‌تواند پیامتان به  مخاطبان را با صدای رساتر  برساند این می‌تواند قرار دادن عکس محصولاتتان یا قرار دادن عکس‌هایی از رویدادهایی که در آن شرکت کرده بودید باشد.

اصول اولیه‌ای از طراحی سایت، بر اساس نظریه ها و تجربیات  هنرمندان و طراحان، برای جانمایی بخش‌ها و المان ها در سایت تعریف شده است.

شما به عنوان کسی که قصد طراحی یک وبسایت را دارد می‌توانید از منابع مختلف برای طراحی یا بهبود سایت خودتون الهام بگیرید.

Report this wiki page